VEELGESTELDE VRAGEN

Antwoord op de veelgestelde vragen.
 

Hieronder vind je antwoord op de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder!
 


 

Compressiekleding

De artikelen op ultimatecompression.com zijn bijzondere artikelen en vragen een zorgvuldige behandeling.

Welke maat heb ik nodig?
In principe kun je bij de artikelen op ultimatecompression.com uitgaan van je standaard ondergoedmaat.
Mocht je behoorlijk ontwikkelde bovenbeenspieren hebben, waardoor de omvang van de bovenbenen vrij groot is, adviseren wij bij de compressiebroek een maat groter dan je standaard ondergoedmaat.

Ter controle kun je de onderstaande maattabellen hanteren. Deze staan ook weergegeven bij de producten in de online-shop.

Maattabel compressieshirt:


Maattabel compressiebroek:

Maattabel Sport BH:

 

Kan ik de compressiekleding gewoon wassen?
Je kunt de kleding wassen, maar wel met onderstaande was-instructies:

  • Niet wassen in temperaturen boven 30 graden
  • Niet in de wasdroger
  • Niet strijken

De Knap'man compressiekleding bevat permanent ingebouwde zilverionen, wat zorgt voor een antibacterieële werking en geurneutralisatie.

 

Bestellen

Wanneer wordt mijn artikel verzonden en wanneer ik deze verwachten?
Wij versturen bestellingen op maandag, woensdag en vrijdag, rond het middaguur. Bestellingen worden de dag na verzending afgeleverd bij het afleveradres. Als je dus op dinsdag een bestelling plaatst, zal deze op woensdag in behandeling worden genomen en kun je op donderdag je bestelling verwachten.

Wij streven er naar om bestellingen binnen 1 à 2 werkdagen bij jou thuis af te leveren. 

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Je kunt je bestelling binnen 24 uur annuleren, mits deze nog niet is verzonden. Een annulering kun je doorgeven per mail of telefoon.

 

Betaling

Welke betaalmogelijkheden heb ik bij ultimatecompression.com?
Je kunt bij ons met vrijwel alle mogelijke betaalmogelijkheden afrekenen, afhankelijk van het land vanwaar je de bestelling plaatst. In Nederland kun je betalen met Ideal, Creditcard (Mastercard & Visa), PayPal en een bankoverschrijving (overboeking).
 

Verzending & Bezorging

Wat zijn de verzendkosten van ultimatecompression.com?
Voor de meeste landen hanteren wij verzendkosten van €7,50 per bestelling, ongeacht de grootte van de bestelling.

Hoe wordt mijn bestelling bij mij geleverd?
Wij maken gebruik van de grote postbezorgingsbedrijven, zoals PostNL en DHL.

Als de bezorger de bestelling bij jou thuis bezorgt, dien je een handtekening te zetten ter ontvangst.

Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Zodra we jouw bestelling in behandeling hebben genomen en verstuurd hebben, zullen wij je hiervan op de hoogte brengen per mail. In deze mail vind je ook een track-and-trace code, waarmee je de bestelling kunt volgen.

 

Ruilen & Retouren

Binnen welke periode kan ik een artikel retourneren?
Voor retourzendingen hanteren wij een retourperiode van 14 dagen.

Hoe kan ik mijn bestelling retour sturen en/of ruilen?
Als je van ons een artikel ontvangt, willen wij je vragen uiterst zorgvuldig hiermee om te gaan. Bij elke bestelling ontvang je duidelijke aantrek- en behandelingsinstructies. Wij vragen je om deze nauwkeurig door te lezen en te volgen. Door verkeerde behandeling beschadigde artikelen kunnen wij niet terugnemen of vergoeden.
Daarnaast raden wij je aan om onze artikelen, die over het algemeen base layer/onderkleding zijn, eerst te passen met daaronder je eigen ondergoed.
Indien een artikel niet past, of het artikel om welke reden dan ook niet aan je verwachtingen voldoet, dan bestaat de mogelijkheid om deze binnen 14 dagen te ruilen of retourneren. Alleen ongebruikte en ongedragen artikelen, in originele verpakking, nemen wij retour.

Let op: artikelen welke met 70% of meer zijn afgeprijsd, kunnen niet geruild of geretourneerd worden.

Wie betaalt de verzendkosten als ik mijn bestelling retour stuur?
De verzendkosten én het verzendrisico voor een retourzending zijn voor eigen rekening.  

In het geval van een ruiling nemen wij eenmalig de verzendkosten van het opnieuw te versturen artikel voor onze rekening.

Hoe lang heb ik garantie op mijn bestelde artikel?
De garantie op onze producten bedraagt één maand. Het aankoopbewijs dat je na bestelling per mail ontvangt, is tevens je garantiebewijs. 

Zijn er defecten die niet onder de garantie vallen?
Defecten die duidelijk zijn ontstaan door een onzorgvuldige behandeling of 'normale' slijtage, kunnen wij helaas niet vergoeden. Bijvoorbeeld slijtage aan de kleding door externe omstandigheden. Denk hierbij bijvoorbeeld aan slijtage door wrijving met kunstgras. Onze broeken worden gebruikt als slidingbroek en zijn hier ook voor ontworpen, maar zullen hierdoor wel na verloop van tijd slijtage tonen. Dit verstaan wij onder normale slijtage.



Heb je nog andere suggesties?
Wij zijn ons er van bewust dat onze klantenservice of webshop altijd verbeterd kan worden. Heb je suggesties? Wij horen ze graag! Mail ze naar info@ultimatecompression.nl.

KLANTENSERVICE: 0228-593359
Maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur